Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Impact of Netspeak on the Development of the English Language
Komorník, Michal ; Krhutová, Milena (oponent) ; Ellederová, Eva (vedoucí práce)
The aim of this Bachelor's thesis is to analyze the Internet slang (Netspeak), describe its development, distinctive features and functions. Furthermore, the thesis evaluates the changes caused by Netspeak that occurred in the English language. By means of concrete examples the thesis points out the new elements of Netspeak which have contributed to the development of the English language and thus influenced Internet users’ command of language.
The implementation of Search Engine Optimization methods and keyword analysis in articles with scientific and technical content
Chudáčik, Ondrej ; Žouželková Bartošová, Marie (oponent) ; Jašková, Jana (vedoucí práce)
The semestral work is focused on the implementation of the method of a Search engine optimization into website. It is summarized what Google is looking for in its ideal page one of search engine result page listing and what should be done to achieve the best rank. It addresses possibilities and required skills needed for success in the world of internet. In a search environment with constantly evolving algorithms, it is important for webmasters to stay current and relevant. Autor describes numbers of goals in optimization on-page elements and off-page elements. All goals should be resolved by the correct implementation. The work deals with all of the basic website´s functions, their parameters and defines the possibility of earnings from advertisement. It emphasizes the responsibility and necessity to observe special rules of effective optimization strategy.
The implementation of Search Engine Optimization methods and keyword analysis in articles with scientific and technical content
Chudáčik, Ondrej ; Žouželková Bartošová, Marie (oponent) ; Jašková, Jana (vedoucí práce)
The semestral work is focused on the implementation of the method of a Search engine optimization into website. It is summarized what Google is looking for in its ideal page one of search engine result page listing and what should be done to achieve the best rank. It addresses possibilities and required skills needed for success in the world of internet. In a search environment with constantly evolving algorithms, it is important for webmasters to stay current and relevant. Autor describes numbers of goals in optimization on-page elements and off-page elements. All goals should be resolved by the correct implementation. The work deals with all of the basic website´s functions, their parameters and defines the possibility of earnings from advertisement. It emphasizes the responsibility and necessity to observe special rules of effective optimization strategy.
Impact of Netspeak on the Development of the English Language
Komorník, Michal ; Krhutová, Milena (oponent) ; Ellederová, Eva (vedoucí práce)
The aim of this Bachelor's thesis is to analyze the Internet slang (Netspeak), describe its development, distinctive features and functions. Furthermore, the thesis evaluates the changes caused by Netspeak that occurred in the English language. By means of concrete examples the thesis points out the new elements of Netspeak which have contributed to the development of the English language and thus influenced Internet users’ command of language.
Vývoj obchodního využití internetu v ČR
Juriková, Ľubomíra ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu obchodního využití internetu v České republice. Stručně charakterizuje vývoj internetu směřující k rozvoji elektronického obchodování ve světě i u nás a vymezuje jednotlivé etapy e-komerce. Poukazuje na různé výhody a nevýhody participace na internetovém obchodování a analyzuje vývoj vybraných kvantitativních i kvalitativních ukazatelů v období posledních přibližně pěti let. V spotřebitelském pojetí zkoumá vývoj počtu uživatelů internetu, jejich nákupní chování a také jejich vztah k platbám na internetu. V přístupu podnikatelském je zkoumáno firemní připojení k internetu, webová prezentace firem a rozvoj e-shopů v ČR. V závěru práce jsou rozebrány vybrané překážky dalšího rozvoje obchodování na internetu jednak u nás, jednak na nadnárodní úrovni v rámci Evropské unie.
Online marketing - využití na trhu jezdeckých potřeb
Richterová, Helena ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Tato práce byla vytvořena s cílem zjistit význam on - line marketingu a jeho uplatnění na trhu jezdeckého vybavení. V první části práce jsou vysvětleny všechny klíčové pojmy a slova sloužící jako relevantní podklad pro praktický výzkum. Druhá část je založena na hodnocení výsledků dvou dotazníků. První dotazník je určen pro zákazníky nakupující jezdecké vybavení. Cílem tohoto dotazníku je zjistit jejich vztah a postoj k internetové reklamě a obecně internetovému marketingu. Druhý dotazník je určen pro společnosti zabývající se prodejem jezdeckého vybavení a jeho hlavním cílem je identifikovat přínosy zavedení on - line marketingu do prodeje jezdeckého vybavení. Závěr práce obsahuje celkové hodnocení výsledků výzkumu, shrnutí současné situace a krátkou prognózu budoucího vývoje on - line marketingu na trhu jezdeckých potřeb. Hodnocení je uvedené jak z pohledu zákazníků nakupujících jezdecké vybavení a tak i z pohledu firem, které ho prodávají.
Internetový marketing
ČERNÁ, Jana
Tématem diplomové práce je "Internetový marketing". Cílem práce je analyzovat současné využívané nástroje internetového marketingu ve vybraném internetovém obchodě. Na základě analýzy jsem poté navrhla vhodná řešení na zvýšení efektivity internetového marketingu. Analýzu jsem provedla v internetovém obchodě levne-boty.cz, který se zabývá prodejem obuvi na sport a volný čas. V teoretické části se zabývám marketingem a jeho vztahem k internetu, internetovým marketingem a jeho nástroji, které tvoří marketingový a komunikační mix. Dále jsem popsala legislativu upravující fungování internetového obchodu. V praktické části jsem provedla analýzy internetového obchodu levne-boty.cz. Popsala jsem zde společnost a její fungování, cílovou skupinu zákazníků, konkurenci, marketingový mix, reklamu a public relations, návštěvnost atd. Také jsem vyhodnotila návratnosti investic do konkrétní reklamní kampaně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.